Euskal pilotaren, zehazki palaren inguruko
saio inklusibo bat baldintza hoberenetan eta parte hartzaileek merezi duten
begirune, errespetu, enpatia zein haien egoeraren inguruko jakintza maila ezin
hobearekin aurrera eramateko, lan-talde zehatz baten beharretan aurkitu dugu
gure burua.
Euskal pilotan ia inoiz edota oso gutxitan
jokatu duten pertsonei kirol bikain honekin disfrutaraztea ez da zailtasun
handiko zeregina, kirol hau osatzen duten modalitate desberdinek ematen
dituzten aukera anitzek edozein ezaugarrietako gizabanakoetara egokitu
daitekeen jarduera bilakatzen baitu. Hala eta guztiz ere, modalitate
desberdinek lehendabiziko kontaktuan sor ditzaketen zailtasunen aurrean
jartzean ez gogaitzeko eta kirolarekiko atxikimendu kontrajarria ez sortzeko,
jarduerak kontu handiz hautatutakoak izan behar dira. Hori dela eta, gure saioa
programatzeko, egokitzeko eta aurrera eraman ahal izateko ondorengo ezaugarriak
betetzen dituzten bi aditu beharko ditugu gure lan taldean:
- Jarduera fisikoaren eta kirolaren zientzietako graduan lizentziatua edo Gorputz eta kirol ekintzen sustapenaren goi mailako zikloa eta eskal pilotako irakasle moduan esperientzia.
- Euskal pilotaren inguruko ezagupen sakona eta gutxienez jokalari moduan hiru urteko esperientzia
- Kirol egokitu edo inklusiboetan esperientzia
- EGA titulua edo baliokidea
Bi profesional hauek hainbat funtzio bete
beharko dituzte saioa gauzatu aurretik, aurrera eramatekaroan zein hau
amaitutakoan. Hori dela eta, bi aditu hauek taldearen ezaugarriez konsziente
izatea nahita nahiezkoa izango da. Taldean genero zein arraza aniztasuna egongo
da hamabost parte hartzaileen artean, horietatik denek gurpildun aulkian
jokatuko dute eta gehienentzat gurpildun aulkian palan jokatzen duten lehen
aldia izango da.
Hortaz, adituek bete beharreko funtzioak
ondorengoak izango dira:
- Saio aurretik:
- Saioa programatu instalakuntzei eta taldearen ezaugarriei egokiturik
- Materialen zerrenda egin
- Bertan aurkitzen ez den materialen zerrenda ikasketa buruari eman
- Parte hartzaileen erakundearekin eta ikasketa buruarekin koordinazioa
- Segurtasuna bermatzeko neurriak hartu
- Gerta litezkeen arazo edo istripuentzako protokoloa prestatu
- Ekintzaren difusio zein marketing kanpaina burutu
- Saioan zehar:
- Saioa baina pittin bat lehenago instalakuntzan zehar prestaturiko jarduera burutzeko material guztia prest utzi
- Segurtasuna bermatzeko neurriak hartu
- Protokoloak aurrera eraman behar balira dena prest eduki
- Hamabi kideei behar bezalako harrera egin
- Saioa azaldu zein dinamizatu talde giro egokia sortuz
- Sor daitezkeen arazo nahiz gatazkei aurre egin eta konpondu
- Sor daitezkeen azustekoetara saioa zein jarduerak moldatu
- Saioa amaitutakoan:
- Saioaren eta aurreko prestakuntzaren ebaluazioa gauzatu
- Parte hartzaileen erakundeari parte hartzaileek zein erakundeak betetzeko ebaluazio txantiloia bidali
- Hobetzeko puntuak eta izandako indar guneak zerrendatu
- Gauzaturiko ebaluazioa erakundearen zein parte hartzaileen ebaluazioekin alderatu eta ondorioak atera
No hay comentarios:
Publicar un comentario